Half-Blood Prince Countdown





Wednesday, 09 July 2008

Liedjie Net Vir Jou

ek en jy stap die pad al lank
stap die pad hand aan hand
en as ek val is jy daar om my val te keer
en as ek huil kry jy saam met my seer

soos n legkaart wat sy laaste stukkie kry
soos n paartjie onder die maanlig by die see en vry
soos n beker en sy oor en n dowe wat weer hoor
so is jy vir my en ek't my hart verloor

7 sakke sout saam opgevreet
lepel vir lepel saam geeet
nou le ons hier sterker as ooit
sal ek jou inruil verseker nooit

Jys my blue eyed angel
my hart se punt jys die melk in my koffie
eks verlief soos n kind  
    ja ek en jy's soos boude, vasgebind
                                                                                        
                                                                                                                
                                                                                                                -Bruyns                                        


No comments: